Paróquia de Fátima

Leituras do próximo Domingo. Paróquia de Fátima e dos pastorinhos.

OVERVIEW

The web site paroquiadefatima.org presently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have downloaded two pages inside the web page paroquiadefatima.org and found one website referring to paroquiadefatima.org. We were able to precure one contacts and directions for paroquiadefatima.org to help you reach them. We were able to precure one mass web platforms retained by paroquiadefatima.org. The web site paroquiadefatima.org has been online for nine hundred and seventy-nine weeks, seven days, fourteen hours, and forty-five minutes.
Dec 2005

PAROQUIADEFATIMA.ORG TRAFFIC

The web site paroquiadefatima.org is seeing alternating levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for paroquiadefatima.org

Traffic ranking (by month) for paroquiadefatima.org

Traffic ranking by day of the week for paroquiadefatima.org

PAROQUIADEFATIMA.ORG HISTORY

The web site paroquiadefatima.org was first filed on December 01, 2005. It is currently nine hundred and seventy-nine weeks, seven days, fourteen hours, and forty-five minutes young.

WEB PAGE MATURITY

LINKS TO PAROQUIADEFATIMA.ORG

WHAT DOES PAROQUIADEFATIMA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroquiadefatima.org Mobile Screenshot of paroquiadefatima.org Tablet Screenshot of paroquiadefatima.org

Virtual Net

Luis Frazao

Ed. FatimaE

Fatima, Fatima, 2495 401

PT

PAROQUIADEFATIMA.ORG SERVER

Our crawlers caught that the main root page on paroquiadefatima.org took six hundred and seventy-two milliseconds to come up. Our parsers could not observe a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
37.187.141.152

ns109.ovh.net
dns109.ovh.net

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We revealed that paroquiadefatima.org is weilding the Apache/2.2.29 (Unix) mod_ssl/2.2.29 OpenSSL/1.0.1e-fips Phusion_Passenger/4.0.48 mod_mono/2.6.3 mod_bwlimited/1.4 PHP/5.4.42 mod_perl/2.0.8 Perl/v5.10.1 os.

Paróquia de Fátima

Leituras do próximo Domingo. Paróquia de Fátima e dos pastorinhos.

PARSED CONTENT

The web site had the following in the web page, "Paróquia de Fátima e dos pastorinhos."

SEE SIMILAR WEB PAGES

PARÓQUIA N.SRA DE FÁTIMA - 50 ANOS

Nossa Senhora de Fátima, rogai por nós! Quinta-feira, 13 de maio de 2010. Momentos Solenes e de forte espiritualidade. Durante o trezenário de Fátima. Quarta-feira, 12 de maio de 2010. LEIGOS E LEIGAS - PRESENÇA VIVA NA FESTA DO JUBILEU E DE N. Terça-feira, 11 de maio de 2010. Domingo, 9 de maio de 2010. FELIZ DIA DAS MÃES! .

Paróquia Nossa Senhora de Fátima

A paróquia Nossa Senhora de Fátima esta localizada na cidade de Boa Viagem-CE no bairro de fátima,a paróquia tem como pároco Pe. Sergio Tomaz e Padre Jocelio Alves faz parte da Diocese de Quixadá. Terça-feira, 8 de novembro de 2011. Inicio a PRÉ-MISSÃO em nossa comunidade paroquial. Inicio a PRÉ-MISSÃO em nossa comunidade paroquial. Imagens da Igreja de Nossa Senhora de fátima.

Paróquia Nossa Senhora de Fátima - Lavras MG

Sábado, 31 de outubro de 2015. Novos Ministros da Eucaristia tomam posse em celebração eucarística. São homens e mulheres, que pelos próximos dois anos de mandato, levarão a eucaristia aos doentes e pessoas mais idosas que não podem ir à igreja com frequência, além de auxiliar nas celebrações semanais e dominicais. A Palavra de Deus na ce.